Måndag den 11 maj klockan 10.00 – 16.00 kommer vattnet att vara avstängt i östra delen av hus F2 (Flygvillevägen 3).
(Gäller främst lägenheterna 222, 223, 232, 233, 242, 243, 252, 253, 262, 263, 272 och 282.)
Vattenläckan visade sig vara svårare att reparera än vad som tidigare meddelats. Det kommer behövas bila i betongen för att kunna komma åt skadan.
Vi beklagar de olägenheter detta medför.
//Styrelsen